W dniach 30 i 31 maja bieżącego roku odbędzie się w Warszawie podsumowanie pięciu lat Karuzeli Cooltury, którego celem jest między innymi ogólnopolska promocja Świnoujścia , Wyspy Uznami zachodniopomorskiego regionu. – Zaprezentujemy najciekawsze debaty, spotkania, warsztaty, spektakle, koncerty, wystawy i przedsięwzięcia sportowe .
Partnerem akcji jest Telewizja Polska. Chęć udziału zgłosiło już blisko 50 gwiazd i medialnych osobowości – informuje Marek Ratajczak, Prezes Fundacji CTN.
Zainteresowanie udziałem w tym promocyjnym przedsięwzięciu wyrazili Marszałek Województwa Zachodniopomorskiego, Burmistrz Heringsdorfu i Prezydent Świnoujścia .
– Chcemy osiągnąć przez to trzy cele – mówi Marek Ratajczak.
– Zainteresować publiczność warszawską Karuzelą i Świnoujściem, tak by jeszcze bardziej „przekierować” dotychczasowy kierunek z Sopotu na Świnoujście.
Będzie to także narzędzie do lepszego pozyskania partnerów i sponsorów na przyszłość, a także podtrzymanie zainteresowania mediów Wyspą Uznam.
Budżet imprezy szacowny jest na 1,5 mln zł i w całości będzie pozyskany od instytucji i sponsorów.
– Aktualnie analizujemy projekt imprezy i jeżeli będzie on faktycznie tak interesujący, jak zapewniają organizatorzy, gotowi jesteśmy przeznaczyć na promocję miasta i jego walorów turystycznych w stolicy około 100. tysięcy złotych.
Mogę zdradzić, że jednym z pomysłów jest to,aby w centralnym punkcie stolicy powstała, usypana z naszego piasku świnoujska plaża – informuje Robert Karelus, rzecznik prezydenta miasta.
Prace koncepcyjne będą trwały do połowy marca.
Program Karuzeli Cooltury promującej Świnoujście będzie gotowy na początku kwietnia.
Info UM