Strona główna » Na targach. Nadmorski piasek idzie jak burza.

Na targach. Nadmorski piasek idzie jak burza.

by Daniel SZYSZ

Na targach. Nadmorski piasek idzie jak burza.

Lniane woreczki z piaskiem, muszelkami i bursztynami ze świnoujskiej plaży i nadmorski kosz plażowy – te atrakcje cieszą się największym zainteresowaniem na wspólnym stoisku Miasta Świnoujście i Uzdrowiska Świnoujście podczas trwających właśnie XVIII Międzynarodowych Targów Turystycznych TOURTEC 2016 w Jeleniej Górze.

– Do tej pory mieliśmy osobne stoiska – mówi Wiesława Porębiak z Wydziału Promocji, Turystyki, Kultury i Sportu Urzędu Miasta Świnoujście. – W tym roku postanowiliśmy połączyć siły i stworzyli jedną kompleksową świnoujską ofertę wypoczynko-leczniczą skierowaną do turystów.

Świnoujskie stoisko od początku cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem wśród odwiedzających targi.

– W tym roku przychodzili do nas już w trakcie ustawiania stoiska – dodają panie promujące nasze miasto na targach. – Sporo osób przyznaje, że było w naszym mieście i bardzo im się podobało. Niektórzy odwiedzają Świnoujście systematycznie. Pytają, nie tylko ogólnie co się ostatnio u nas zmieniło, a również konkretne inwestycje, które widzieli będąc ostatnio w Świnoujściu. Czy już się zakończyły, co dalej itp.

Najmłodsi szczególnie chętnie korzystają z możliwości chwili relaksu w prawdziwym koszu plażowym.

– Mama obiecała, że w tym roku pojedziemy nad morze – mówią Kasia i Piotr (na zdjęciu). – Będziemy ją namawiać, żebyśmy pojechali do Świnoujście. Panie na stoisku powiedziały, że takich koszy plażowych jest u was bardzo dużo, a plaża tak szeroka, że można jeździć rowerem. Chcielibyśmy to zobaczyć.13180968_1736350909913959_1248043251_n

Przypomnijmy, że woreczki z piaskiem przygotowali uczestnicy Warsztatów Terapii Zajęciowej z ośrodka przy ulicy Basztowej.

– Fajnie, że możemy pomóc w promocji naszego miasta – mówią.

W przygotowywaniu gadżetów reklamowych pomagali już nie pierwszy raz.

– Od lat współpracujemy z wydziałem promocji, turystyki, kultury i sportu urzędu miasta – mówi Dariusz Korda, kierownik WTZ przy ulicy Basztowej. – Oprócz woreczków robiliśmy też inne gadżety. Dużą popularnością cieszyły się na przykład ozdobne butelki z ulotkami reklamującymi Świnoujście. Były zrobione na wzór tych, które wrzuca się do mórz i oceanów z listami.

Tekst i zdjęcia BIK UM Świnoujście



eswinoujscie w Google News - obserwuj nas - Świnoujście w sieci
Świnoujście Agatowska
Verified by MonsterInsights