Jeśli Państwa gmina chce ubiegać się o wsparcie finansowe z programu Maluch+ i ma pytania w tej sprawie, zachęcamy do skorzystania z naszej specjalnej skrzynki.
Na wszystkie zadane przez Państwa pytania odpowie ekspert Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. Pytania prosimy przesyłać do 7 listopada na adres samorzad@pap.pl w tytule emaila wpisując MALUCH+.
Przypominamy, że gminy, powiaty oraz samorządy województw zainteresowane utworzeniem i funkcjonowaniem żłobka, klubu dziecięcego lub zatrudnieniem dziennego opiekuna mogą składać oferty w ramach modułu 1a i 1b do 24 listopada 2017 r.
Natomiast JST chcące pozyskać wsparcie na funkcjonowanie miejsc w instytucjach opieki utworzonych przez gminy przy udziale środków z programu Maluch (moduł 2) mają czas do 17 listopada 2017 r. W edycji Maluch+ na 2018 r. przeznaczono trzy razy więcej środków niż dotychczas – 450 mln zł.
Samorządy mogą liczyć nawet na osiemdziesięcioprocentowe dofinansowanie do kosztów projektu.
jma/