Uruchamiamy specjalną skrzynkę pytań w sprawie programu Maluch+

Jeśli Państwa gmina chce ubiegać się o wsparcie finansowe z programu Maluch+ i ma pytania w tej sprawie, zachęcamy do skorzystania z naszej specjalnej skrzynki.

Na wszystkie zadane przez Państwa pytania odpowie ekspert Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. Pytania prosimy przesyłać do 7 listopada na adres samorzad@pap.pl w tytule emaila wpisując MALUCH+.

Przypominamy, że gminy, powiaty oraz samorządy województw zainteresowane utworzeniem i funkcjonowaniem żłobka, klubu dziecięcego lub zatrudnieniem dziennego opiekuna mogą składać oferty w ramach modułu 1a i 1b do 24 listopada 2017 r.

Natomiast JST chcące pozyskać wsparcie na funkcjonowanie miejsc w instytucjach opieki utworzonych przez gminy przy udziale środków z programu Maluch (moduł 2) mają czas do 17 listopada 2017 r. W edycji Maluch+ na 2018 r. przeznaczono trzy razy więcej środków niż dotychczas – 450 mln zł.

Samorządy mogą liczyć nawet na osiemdziesięcioprocentowe dofinansowanie do kosztów projektu.

jma/

----------

eswinoujscie w Google News - obserwuj nas - Świnoujście w sieci
----------

Powiązane posty

Tragedia. Dziś ekran komputera i telefonu to cały świat dzieci

Powstanie nowoczesny żłobek

Dzień Dziecka Utraconego