Strona główna » Zachodniopomorski – Urząd Wojewódzki – Poszukujemy pracowników

Zachodniopomorski – Urząd Wojewódzki – Poszukujemy pracowników

by Daniel SZYSZ

Szukamy kandydatów do pracy w zakresie koordynacji świadczeń rodzinnych.

Zatrudniona osoba będzie zajmowała się sprawami pracujących za granicą Polaków, którzy chcą uzyskać świadczenia, m.in. z programu Rodzina 500+.

Od kandydatów wymagamy co najmniej 2-letniego doświadczenia w jednej z dziedzin: administracji publicznej, pomocy społecznej, współpracy międzynarodowej lub obsługi prawnej. Konieczna jest również znajomość jednego z języków obcych, obowiązujących w krajach Unii Europejskiej i Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

O posadę mogą ubiegać się absolwenci prawa, administracji, kierunków humanistycznych i ekonomicznych.

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie ZUW, w dziale „Praca” – „Wolne stanowiska w służbie cywilnej”.

1 stycznia wojewoda przejął od marszałka województwa sprawy dotyczące koordynacji świadczeń. W wydziale obsługującym te zadania aktualnie pracuje 14 osób – 11 z naboru wewnętrznego w ZUW i 3 z Urzędu Marszałkowskiego (dodatkowo 2 przebywają na urlopach). W sumie do Wydziału Koordynacji Świadczeń zatrudnionych ma być 9 osób – 7 na umowy na czas nieokreślony i 2 na zastępstwo.

www.szczecin.uw.gov.pl



eswinoujscie w Google News - obserwuj nas - Świnoujście w sieci
Świnoujście Agatowska