Szanowni Pasażerowie,

Zdajemy sobie sprawę, że bieżąca sytuacja jest dla Was trudna. Nasz zespół w trybie nadzwyczajnej mobilizacji pracuje 24/7, by zapewnić Wam bezpieczny powrót do domu. Nasi konsultanci starają się jak najszybciej odpowiedzieć na Wasze potrzeby/pytania. Ze względu na znacznie zwiększoną ilość zapytań, kontakt z nami może być utrudniony, a czas oczekiwania na odpowiedź znacznie się wydłużyć. Priorytetowo prosimy o kontakt Pasażerów, którzy chcą skorzystać z najbliższych rejsów #LOTdoDomu. Jeżeli Twoja podróż odbywa się w późniejszym terminie pozwól nam obsłużyć w pierwszej kolejności osoby, które najbardziej potrzebują naszej pomocy. Zajmiemy się każdym pasażerem.

Poniżej zebraliśmy dla Was zbiór najważniejszych informacji związanych z bezprecedensową sytuacją wywołaną pandemią koronawirusa SARS-CoV-2 oraz operacją #LOTdoDomu.

 Wszystkie krajowe oraz międzynarodowe rejsy zostały zawieszone do 28.03.2020. Więcej informacji: https://www.lot.com/pl/pl/zawieszenie-ruchu-lotniczego
 W związku z zamknięciem międzynarodowego ruchu lotniczego możesz BEZPŁATNIE zmienić termin wylotu: https://www.lot.com/pl/pl/procedura-zmian-zwrotow-biletow
 Formularz zmiany / zwrotu biletu: https://apps.lot.com/form/zmiana-zwrot
 Lista lotów w ramach operacji #LOTdoDomu: https://www.lot.com/pl/pl/lot-do-domu; rejsy dostępne są również w bookerze na: https://www.lot.com/
 Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania: https://www.lot.com/pl/pl/koronawirus-najczesciej-zadawane-pytania
 Więcej informacji na temat przejazdów PKP Intercity i Polonus z Lotniska Chopina: https://www.lot.com/pl/pl/transport-krajowy
 O cateringu na rejsach specjalnych: https://www.lot.com/pl/pl/catering-na-rejsach-specjalnych



eswinoujscie w Google News - obserwuj nas - Świnoujście w sieci
Verified by MonsterInsights