Międzyzdroje gotowe na sezon turystyczny
„Między nami Międzyzdroje” – pod takim hasłem 25 maja rozpocznie się ogólnopolska kampania promująca sezon Lato 2020.
Gmina będzie popularyzować swoje walory w stacjach telewizyjnych, tj. TVN, TVN24. Działania reklamowe obejmą również Internet, promocję na portalach turystycznych, działania w social mediach. Do współpracy zaproszeni zostaną także blogerzy propagujący ciekawe atrakcje turystyczne.
– Te wakacje Polacy będą spędzać w Polsce. Chcemy pokazać, co Międzyzdroje mają do zaoferowania. Nasza Gmina to nie tylko plaża, ale mnóstwo terenów zielonych, parki, rezerwat, ścieżki rowerowe, czy ogromne zaplecze do uprawiania sportów wodnych. I przede wszystkim woda w Bałtyku, która jest najcieplejsza właśnie w Międzyzdrojach – podkreśla Mateusz Bobek, burmistrz Międzyzdrojów.
Kampania promocyjna ma wesprzeć branżę turystyczną w Gminie. Wydarzenia kulturalne, które były zaplanowane na ten rok, jak np., Festiwal Gwiazd, zostały odwołane, w ramach części zaoszczędzonych w związku z tym funduszy Gmina zaplanowała kampanię promocyjną. Główny nacisk kładziemy na bezpieczeństwo. Jednym z elementów kampanii jest stworzenie na międzyzdrojskiej plaży Sektora Bezpiecznego.
Jadwiga Bober
Referat Promocji i Obsługi Klienta