Zostań rachmistrzem!
Już wkrótce odbędzie się Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań.
Do przeprowadzenia procedury niezbędni są rachmistrzowie. Osoby chętne do pełnienia tej funkcji mogą zgłaszać swoje kandydatury w dniach 1 – 9 lutego br. Pamiętaj, że #liczysiękażdy !
Kandydat na rachmistrza spisowego powinien spełniać następujące warunki:
mieć ukończone 18 lat,
cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
posiadać co najmniej średnie wykształcenie,
posługiwać się językiem polskim w mowie i piśmie,
nie być skazanym prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Do głównych zadań rachmistrza spisowego należeć będzie:
przeprowadzenie wywiadów bezpośrednich lub telefonicznych w zależności od aktualnej sytuacji związanej z epidemią COVID-19 z wykorzystaniem urządzenia mobilnego wyposażonego z zainstalowaną aplikacją formularzową;
zebranie danych według ustalonej metodologii i zgodnie z kluczem pytań w aplikacji formularzowej.
przejęcie części zadań innych rachmistrzów spisowych w sytuacji awaryjnej, np. gdy zmniejszy się liczba rachmistrzów w gminie (np. w przypadku rezygnacji, zachorowań itp.) lub dotrzymanie terminu realizacji spisu będzie zagrożone.
Składanie ofert:
1. Kandydat na rachmistrza spisowego w NSP 2021 może składać dokumenty osobiście w siedzibie urzędu gminy (za pośrednictwem urny) lub za pośrednictwem: poczty elektronicznej na skrzynkę e-mailową urzędu: spis@um.szczecin.pl, platformy ePUAP albo operatora pocztowego (w tym m.in. Poczty Polskiej, firm kurierskich). O dacie wpływu dokumentów decyduje:
a) w przypadku osobistego złożenia dokumentów do urzędu lub doręczenia ich za pośrednictwem kuriera – data dostarczenia do urzędu,
b) w przypadku wysłania dokumentów pocztą elektroniczną na skrzynkę e-mailową urzędu wskazaną w ogłoszeniu – data wprowadzenia zgłoszenia do środka komunikacji elektronicznej nadawcy (data wysłania wiadomości e-mail),
c) w przypadku wysłania dokumentów poprzez platformę ePUAP – data wysłania zgłoszenia przez nadawcę, która powinna być równoznaczna z datą wpływu na urzędową skrzynkę na ePUAP (pojawienie się zgłoszenia w systemie teleinformatycznym),
d) w przypadku przesłania dokumentów Pocztą Polską – data stempla pocztowego.
e) za pośrednictwem urny podawczej na dokumenty w Urzędzie Miasta Szczecin pl. Armii Krajowej 1 oraz w Filii Urzędu Miasta na Prawobrzeżu przy ul. Rydla 39-40.
2. Oferty kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
Wynagrodzenie rachmistrza terenowego to iloczyn stawki w wysokości: 7 zł brutto za każdą prawidłowo spisaną osobę.
Więcej informacji na temat spisu można uzyskać na stronie: www.szczecin.pl/spis oraz w Gminnym Biurze Spisowym w Szczecinie – nr tel. 91 424 5229, 91 424 5237; e-mail: spis@um.szczecin.pl
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań odbędzie się w dniach 1 kwietnia – 30 czerwca br.
Centrum Informacji Miasta
Urząd Miasta Szczecin