Niemiecki sklep walczy z inflacja podkręcaną przez polski rząd
——–
Lidl Polska chroni polskie rodziny przed inflacją!
Większe opakowania produktów w niższych cenach w ramach Tygodnia XXL.
Sieć Lidl wychodzi naprzeciw potrzebom swoich klientów, a także chroni Polaków przed inflacją. Zgodnie z zasadą – im większa pojemność produktów, tym bardziej atrakcyjna oferta, zaprasza ich do skorzystania z oferty XXL. Od poniedziałku 16 maja br. wybrane artykułu będą dostępne w powiększonych opakowaniach, taniej do nawet 40%.
Rosnące ceny produktów zmuszają coraz większą liczbę klientów do bardziej rozważnych zakupów. Polskie rodziny, szczególnie te wielodzietne muszą być gotowe na „zaciskanie pasa” i podejmowanie coraz bardziej wyważonych i przemyślanych decyzji zakupowych. Jak wynika z badania NielsenIQ Shopper Trends 2022, ponad połowa Polaków (pow. 60%) deklaruje chęć oszczędzania na produktach spożywczych, a aż 70% zapowiada mniejsze wydatki na kosmetyki i chemię gospodarczą. W obliczu niepewnej sytuacji gospodarczo-ekonomicznej, rosnącej inflacji, jedynym sposobem na przetrwanie tego okresu, wydaje się być znajdowanie najkorzystniejszych ofert pod względem ceny, ale także gramatury produktu. Lidl Polska, rozumiejąc potrzeby polskich rodzin, już z początkiem roku obniżył ceny ponad 3000 produktów oraz umożliwił tańsze kupowanie 1500 artykułów poprzez aplikacje zakupową Lidl Plus. Sieć cały czas pracuje nad utrzymaniem jak najniższych cen i dobrej oferty, dlatego od poniedziałku 16 maja br. rusza ze specjalną ofertą XXL. Zaprasza klientów do kupowania powiększonych opakowań ulubionych marek, w korzystnych cenach. Oferta Lidla to doskonała szansa na oszczędne zakupy.
W majowej ofercie XXL Lidla klienci znajdą produkty spożywcze, te podstawowe jak: mąka, kasza, oliwa, wędliny, nabiał oraz te bardziej wyszukane np.: oliwki, hummus, tortille, bakalie. Lidl dostosowuje swoją ofertę nie tylko do kieszeni klienta, ale także różnorodnych kulinarnych gustów.
Mąkę Szymanowską w 2-kilogramowym opakowaniu będzie można kupić za 5,99 zł, zaś oliwę z oliwek (Primadonna, 1,5 l) za 34,99 zł/but. Za polską kaszę gryczaną (Grino,1 kg) klienci zapłacą 9,99 zł/op.
W ofercie XXL artykułów wędliniarskich znajdą się między innymi: szynka szwarcwaldzka (Dulano, 250 g, 10,99 zł) tańsza o 26% w stosunku do ceny stugramowego opakowania; kiełbasa głogowska (Pikok, 500 g, 8,49 zł) tańsza o 32% w porównaniu z 400-gramowym opakowaniem, a także pieczeń rzymska, szynka wieprzowa czy kiełbaski wiedeńskie.
W promocji Lidla znajdą dla siebie coś również smakosze serów. Mozzarella będzie dostępna w cenie 4,99 zł za 250g. Popularny ser sałatkowy (Pilos) w opakowaniu XXL kosztować będzie 12,47 zł za 3 x 200 g , a francuski Camembert (Chêne d’Argent) – 6,99 za 275 g.
Miłośnicy ciekawostek kulinarnych świata będą mogli także rozkoszować się smakiem i cieszyć dużymi opakowaniami oraz niską ceną m.in.: oliwek, hummusu, papryczek nadziewanych serem, tortilli, passaty, włoskiego świeżego makaronu, lasagne, ciasta francuskiego oraz pizzy. Meksykańskie placki pszenne (Snack Day, 740 g, 6,79 zł) będą kosztować o 40% taniej niż zazwyczaj, porównując do ceny 370 gramowego opakowania. Oliwki dostępne będą w pudełkach o pojemności 300 g a ich cena wyniesie 9,99 zł. Za świeży makaron XXL (Chef Select, 300g) klienci zapłacą 5,99 a za francuskie ciasto – 3,69 zł/375 g.
W dużych opakowaniach klienci będą mogli kupić również artykuły chemiczne m.in.: uniwersalne chusteczki do czyszczenia w cenie 100 sztuk za 6,49 zł. 7-kilogramowy proszek OMO za 39,99 zł oraz półtorej litra mydła w płynie marki Cien za 7,99 zł.
Lidl Polska już od 20 lat dba o portfele swoich klientów, oferując im szeroką ofertę produktów wysokiej jakości, w niskiej, atrakcyjnej cenie Dlatego, śledząc zmiany gospodarcze, na bieżąco reaguje na zmieniające się potrzeby konsumentów i wprowadza liczne udogodnienia. Jednym z nich są promocje, obniżki cen ale także umożliwienie Polakom z Kartą Dużej Rodziny robienie zakupów przez cały rok z 10% rabatem na produkty aż z siedmiu kategorii asortymentowych.
Informacje o firmie:
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy oraz w USA. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 31 krajach istnieje w przybliżeniu 11.550 sklepów tej marki, a w Polsce około 800.