Szczecińska Kolej Metropolitalna – umowy z wykonawcą podpisane

Obraz S. Hermann / F. Richter z Pixabay

Szczecińska Kolej Metropolitalna – umowy z wykonawcą podpisane

Firma ELBUD Szczecin Sp. z o.o. podpisała umowy na przebudowę miejskiej części przystanków Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej – Golęcino, Dąbie (Południe), Stołczyn (Glinki). Łączna wartość inwestycji to ponad 25 mln zł.

SKM Golęcino – wartość zadania 6 676 430,53 zł brutto.

SKM Stołczyn (Glinki) – wartość zadania 7 812 000,00 zł brutto.

SKM Dąbie Południe – wartość zadania 10 996 000,00 zł brutto.

Zadania obejmują m.in. wykonanie chodników, miejsc postojowych dla samochodów, stojaków na rowery, przebudowę lub budowę fragmentów ulic, modernizację infrastruktury (sieci teletechniczne i energetyczne, kanalizacja deszczowa itp.). Zadania realizowane będą w formule zaprojektuj i wybuduj, co oznacza, że wykonawca oprócz prac budowlanych, będzie musiał uzupełnić dokumentację projektową i uzyskać pozwolenia, uzgodnienia i decyzje niezbędne do rozpoczęcia robót budowlanych.

Nadzór nad realizacją inwestycji sprawuje spółka Szczecińskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.

Zamówienie współfinansowane z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 w ramach działania 5.2. Rozwój Transportu Kolejowego poza TEN-T, oś priorytetowa V Rozwój transportu kolejowego w Polsce, pod nazwą: „Budowa węzłów i przystanków przesiadkowych wraz z urządzeniami związanymi z integracją transportu, na liniach kolejowych 273, 351, 401 i 406 w ramach Budowy Szczecińskiej Kolei Metropolitarnej z wykorzystaniem istniejących odcinków linii kolejowych nr 406, 273, 351. dla projektu pn. „Budowa Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej z wykorzystaniem istniejących odcinków linii kolejowych nr 406, 273, 351”.

Piotr Zieliński

Rzecznik prasowy Miasta Szczecin ds. inwestycj

----------

eswinoujscie w Google News - obserwuj nas - Świnoujście w sieci
----------

Powiązane posty

Ingres Arcybiskupa Wiesława Śmigla do Bazyliki Archikatedralnej w Szczecinie

Szczecin-Goleniów – Lotnisko czy „kurnik z pasem startowym”?

Kluczowy krok dla Zachodniej Obwodnicy Szczecina