Odpowiednie wykorzystanie dostępnych narzędzi marketingowych to najlepszy sposób, by wybić się na tle konkurencji. Jak sprawić, by marka zaistniała w sieci? Jednym z najskuteczniejszych rozwiązań jest SEM, czyli marketing internetowy w wyszukiwarkach – ważnym elementem takiej strategii będą m.in. kampanie Google Ads.
Co to jest SEM?
SEM to skrót od „Search Engine Marketing” – termin ten można przetłumaczyć jako marketing w wyszukiwarkachKampanie reklamowe w wyszukiwarkach doskonale współgrają z innymi czynnościami mającymi na celu zwiększenie strony
poprzez organiczne wyniki wyszukiwania i przez kampanie reklamowe Google
Jak skutecznie przeprowadzić kampanię SEM?
Następnym zadaniem będzie opracowanie działań SEO i konfiguracja kampanii reklamowej w Google Ads
Czym różni się SEM od SEO?
wyniki strategii PPC będą widoczne od razu, z kolei SEO to bardziej długofalowe zadanie
SEM – kampanie Google Ads
Kampanie reklamowe w wyszukiwarkach opierają się na modelu PPC, czyli „pay per click”Z tego względu właściwy dobór słów jest niezwykle istotny, by kampanie reklamowe Google przyniosły zamierzony efekt
Kampanie reklamowe w wyszukiwarkach – korzyści
Co istotne, kampanie reklamowe w wyszukiwarkach są skierowane głównie na odbiorców, którzy już są w pewnym stopniu zainteresowani danym tematemkampanie Google Ads