Strona główna » Ku przestrodze. Wpadł w agresję, bo nie mógł wejść do samolotu

Ku przestrodze. Wpadł w agresję, bo nie mógł wejść do samolotu

#samolot

by Daniel SZYSZ

Wpadł w agresję, bo nie mógł wejść do samolotu

Nie wpuszczono go na pokład samolotu do Oslo, a dodatkowo został jeszcze ukarany pięciusetzłotowym mandatem za agresywne zachowanie w terminalu odlotów gdańskiego lotniska. Mowa o 32-latku, wobec którego 3 września musieli interweniować funkcjonariusze z miejscowej Placówki Straży Granicznej.

Przedstawiciele przewoźnika nie dopuścili mężczyzny do lotu, ponieważ ich zdaniem był nietrzeźwy. To wywołało w nim agresję, wykrzykiwał, wymachiwał rękami. Na miejsce wezwano funkcjonariuszy z Zespołu Interwencji Specjalnych. Ci doprowadzili 32-latka do pomieszczeń służbowych Straży Granicznej.

ŚWINOUJŚCIE – LEGIONELLA – KOMUNIKAT PAŃSTWOWY POWIATOWY INSPEKTOR SANITARNY

Przeprowadzone badanie na zawartość alkoholu wykazało u niego 1,8 prom. Mężczyzna został przewieziony do Pogotowia Socjalnego dla Osób Nietrzeźwych w Gdańsku, a po wytrzeźwieniu ukarany mandatem.

Morska Straż Graniczna


W przypadku agresywnego zachowania pasażera w samolocie, załoga samolotu podejmuje szereg działań w celu zapewnienia bezpieczeństwa i porządku na pokładzie. Pierwszym krokiem jest próba uspokojenia pasażera i wytłumaczenia mu, że jego zachowanie jest nieodpowiednie. Jeśli to nie przyniesie rezultatu, załoga może wezwać na pomoc służby lotniskowe. W skrajnych przypadkach może dojść do awaryjnego lądowania samolotu, aby wyprosić pasażera.

TUNEL W ŚWINOUJŚCIU ZNÓW BĘDZIE ZAMKNIĘTY – ZOBACZ KIEDY I JAK DŁUGO

Oto szczegółowe informacje na temat działań służb samolotu w przypadku agresywnego zachowania pasażera:

Próba uspokojenia pasażera

W pierwszej kolejności załoga samolotu próbuje uspokoić pasażera i wytłumaczyć mu, że jego zachowanie jest nieodpowiednie. Załoga może podjąć następujące działania:

* Porozmawiać z pasażerem w spokojny i przyjazny sposób.
* Zaproponować pasażerowi pomoc, na przykład podanie mu wody lub leku.
* Przeprosić pasażera za jakiekolwiek niedogodności, które mógł spowodować.

Wezwanie służb lotniskowych

Jeśli załoga nie jest w stanie uspokoić pasażera, może wezwać na pomoc służby lotniskowe. Służby lotniskowe mogą podjąć następujące działania:

* Przybycie na pokład samolotu i rozmowa z pasażerem.
* Zastosowanie środków przymusu bezpośredniego, na przykład kajdanek lub tasera, w celu obezwładnienia pasażera.
* Wyproszenie pasażera z samolotu.

Awaryjne lądowanie

 

ŚWINOUJŚCIE SINGAPUREM PÓŁNOCNY – NIEMCY PRZERAŻENI



eswinoujscie w Google News - obserwuj nas - Świnoujście w sieci
Świnoujście Agatowska