Świnoujście. Ponad 70 tysięcy w trzy miesiące na “promocję” w mediach
Świnoujście. Pani prezydent Joanna Agatowska przy każdej okazji od przyjęcia w maju władzy w naszym mieście powtarza, że miasto nie ma pieniędzy; a jednocześnie urząd miasta przeznacza kilkadziesiąt tysięcy na promocję w mediach ??
Co tu jest nie tak ??
Od maja do lipca, a więc przez trzy miesiące z Urzędu Miasta w Świnoujściu przeznaczono ponad 70.000 zł na promocję w mediach – promocję – tak to nazywa urząd.
Poprosiliśmy aby przedstawiono mieszkańcom listę – które media tak sowicie są opłacane z ich podatków.
Poprosiliśmy również o przesłanie informacji jakie dokładnie są to “działania” promocyjne i jakie miały one zasięg.
Tak więc mamy odpowiedź na pierwsze pytanie
Które media i jaką część z ponad 70 tysięcy złotych pochłonęły z podatków mieszkańców
Oto lista
- Polska Press 436,5 zł (od 07.05 do 07.08) – kondolencje
- Telewizja Słowianin – 5508 zł (od 07.05 do 07.08)
- Zachodniopomorska Telewizja – 25080 zł (od 07.05 do 07.08)
- Twoje Radio – 15 329,98 (maj-lipiec)
- Telewizja Słowianin 3690 zł (maj-lipiec)
- Telewizja Zachodniopomorska – 8302,5 (maj-lipiec)
- iswinoujscie.pl – 2068,25 zł (lipiec)
- Kurier Szczeciński – 14 545,44 (maj-sierpień)
- swinoujskie.info – 2272,73 (maj)
- Dodatkowa usługa promocji w mediach: Magazyn „Świat” (czerwiec 2024 r., kwota 3 690,00)
Teraz oczekujemy na szczegółowe informacje – jaki był efekt tej reklamy, promocji ??
Czy miasto Świnoujście potrzebuje płatnej promocji w gazetach i portalach ??
Jakie to były niesamowite wydarzenia za opublikowanie których, trzeba było zapłacić ??