Drobne upominki z logo naszej firmy w branży IT są świetnym pomysłem na promowanie przedsiębiorstwa. Dodatkowo będą one także miłym gestem dla naszych pracowników czy klientów. Podpowiemy, jakie gadżety reklamowe wybrać, aby podkreślić charakter firmy.
Czym są gadżety reklamowe?
Artykuły reklamowe, które posiadają nadrukowane logo, hasło lub nazwę firmy, są świetnym narzędziem promocyjnym. Powinny być one użyteczne i estetyczne, aby mogły promować nasze przedsiębiorstw również na zewnątrz. W każdej firmie kampanie marketingowe mają na celu zwiększenie sprzedaży usług oraz przyciągnięcie do siebie nowych Klientów. W branży IT artykuły reklamowe powinny być nie tylko użyteczne, ale i nowoczesne, aby nawiązywać do technologii.
Dlaczego warto zainwestować w artykuły reklamowe?
Jak już wspominaliśmy, gadżety reklamowe powinny przypominać innym o istnieniu naszej firmy, jak również docierać do osób, które jeszcze nie rozpoznają naszego logo czy hasła reklamowego. Dzięki ich dystrybucji możemy zwiększyć więc rozpoznawalność przedsiębiorstwa, czyli budujemy wizerunek naszej marki. Jeśli wręczamy drobne gadżety z logo naszym pracownikom, w ten sposób wzmacniamy z nimi nasze relacje, ponieważ drobne upominki wzbudzają zaufanie i lojalność. Idealne artykuły reklamowe powinny być przede wszystkim uniwersalne, dzięki temu będziesz je mógł wręczać osobom w różnym wieku i na różnych stanowiskach.
Jakie gadżety reklamowe wybrać dla pracowników branży informatycznej?
Poniżej przedstawimy przykładowe artykuły reklamowe, które naszym zdaniem sprawdzą się doskonale w branży IT. Możesz również skorzystać z gotowych pomysłów firm, które profesjonalnie zajmują się wykonaniem i dystrybucją gadżetów z logo. Takie produkty znajdziesz na przykład na stronie: https://videodruk.pl/gadzety-dla-branzy-it. Co warto kupić, aby reklamować naszą markę? Możesz wybrać:
- akcesoria elektroniczne, takie jak powerbanki, pendrivy, przenośne dyski czy słuchawki douszne lub nauszne;
- artykuły biurowe – czyli notesy z motywem technologicznym, etui na tablety lub laptopy, ciekawe długopisy z dodatkowymi funkcjami;
- podkładki pod mysz, które posiadają podpórki na nadgarstek;
- nakładki na krzesła, które wspierają plecy pracownika;
- zabawne gadżety nawiązujące do branży informatycznej, takie jak koszulki lub antystresowe gadżety.
Komu warto wręczać artykuły reklamowe?
Gadżety reklamowe mogą być świetnym prezentem nie tylko dla naszych pracowników lub ich rodzin. Warto je także wręczać klientom jako dodatek do usług, jakie oferuje nasze przedsiębiorstwo. Nadto artykuły reklamowe wzmocnią też relacje z naszymi partnerami biznesowymi, tworząc profesjonalny wizerunek naszej marki. Dodatkowo przydadzą się one na takich wydarzeniach jak targi lub konferencje.
Jakie cechy powinny mieć drobne artykuły reklamowe?
Jeśli decydujesz się na zakup gadżetów z logo, warto zwrócić uwagę, aby były one nie tylko funkcjonalne, ale także nowoczesne. Jest to szczególnie ważne w branży IT, ponieważ firmy prześcigają się we wręczaniu prezentów, które muszą być zgodne z aktualnymi trendami. Kupuj też gadżety, które są wykonane z wysokiej jakości materiałów i pasują do stylu marki.