Sprawdź położenie pociągu – ulepszona wersja mapy w Portalu Pasażera
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zakończyły prace nad optymalizacją Portalu Pasażera, wprowadzając szereg usprawnień, które poprawiają jego stabilność oraz funkcjonalność. Największą zmianą jest przywrócenie i ulepszenie funkcji „Pociągi na mapie” oraz „Trasa na mapie”, które zapewniają pasażerom lepszy dostęp do informacji o położeniu pociągów, trasach oraz opóźnieniach.
Spis treści
Projekt „Optymalizacja Portalu Pasażera”, zakończony w miniony weekend, obejmował nie tylko poprawę wydajności serwisu, ale także wzbogacenie mapy o dodatkowe funkcje, które były dostępne wcześniej, ale teraz zostały udoskonalone. Nowa wersja portalu stała się bardziej niezawodna, intuicyjna i przyjazna dla użytkowników.
Ulepszone funkcjonalności Portalu Pasażera:
- Pociągi na mapie – Pasażerowie mogą teraz na bieżąco śledzić pozycje wybranych pociągów w czasie rzeczywistym, dzięki sygnałowi GPS. Funkcja ta jest dostępna dla wybranych pociągów, w zależności od dostępności sygnału GPS w danym pojeździe.
- Trasa na mapie – Umożliwia podgląd trasy pociągu, w tym opóźnienia oraz odcinki, na których obowiązuje komunikacja zastępcza. Widok trasy jest dostępny również w ramach funkcji „Pociągi na mapie”.
Sprawdź położenie pociągu – ulepszona wersja mapy
Wszystkie te zmiany mają na celu poprawę komfortu korzystania z portalu oraz zwiększenie jego stabilności i niezawodności. Dzięki nim pasażerowie zyskali nowoczesną i intuicyjną platformę, która umożliwia szybki dostęp do informacji o podróży.
Prace nad optymalizacją zostały przeprowadzone w nocy z piątku na sobotę, aby zminimalizować zakłócenia w dostępie do serwisu w godzinach szczytu.
W przypadku zauważenia jakichkolwiek nieprawidłowości w działaniu portalu, pasażerowie mogą zgłaszać problemy za pomocą zakładki „Kontakt”.
Informuje PKP